Pepe
«És preferible la pobresa en una democràcia que el benestar dels poderosos». Demòcrit (460 AC). La cultura i l'escepticisme ens fan una mica menys esclaus.
's Activity
2020-01-03 12:01:31 -0500
2018-04-05 18:02:09 -0400